سرونشت صعود دست ماست

سرونشت صعود دست ماست

محمدرضا داورزني صبح امروز جمعه و در آستانه ديدار تيم ملي ايران برابر آمريکا در دور برگشت از مرحله گروهي مسابقات ليگ جهاني واليبال، با بيان اين مطلب گفت: تيم ملي آمريکا قهرماني جهان و يکي از بهترين تيم‌هاي فعلي دنيااست اما تيم ملي ايران هم امروز خود را به يکي از بهترين تيم‌هاي جهان تبديل کرده است. در اين شرايط اميدواريم امروز و در سالن 12 هزارنفري ورزشگاه آزادي تيم ايران نمايش خوبي را از خود ارائه دهند اما نتيجه هم دست خداست؛ هرچند در بازي‌هاي گذشته هم بازيکنان ملي‌پوش نمايش خوبي را از خود ارائه کردند.

وي با بيان اينکه کادرفني و بازيکنان از همه نظر براي اين بازي آماده هستند، افزود: بازيکنان در اين مدت به خوبي تمرين کردند و هيچکدام از آنها مصدوميت جدي ندارند. اميدوارم در حضور پرشور مردم در سالن 12 هزارنفري ورزشگاه آزادي، عملکرد خوبي را از مردان ايران برابر آمريکا شاهد باشيم.

رئيس فدراسيون واليبال ايران در مورد صحبت اخير کواچ که گفته است «آنهايي که توقع پيروزي قطعي تيمش برابر آمريکا در ايران را دارند، درک صحيحي از واليبال ندارند»، تاکيد کرد: در اين بين تاحدودي سوء تفاهم شده است زيرا کواچ و معروف اعلام کردند در هر رشته ورزشي که در چنين سطحي برگزار مي‌شود، نبايد گفت حتما پيروز مي‌شويم.

وي اضافه کرد: بالاخره انتظار از بازيکنان تيم ايران ارائه بازي خوب است اما رقابت با تيم‌هاي قدرتمندي همچون آمريکا، لهستان و روسيه شرايط خودش را دارد و قطعا هر تيمي که کمتر اشتباه کرده و از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده کند، پيروز ميدان مي‌شود اما اينکه الزاما بايد در هر مسابقه‌اي پيروز شد، منطقي نيست.

داورزني با اشاره به اينکه بازي امشب ايران و آمريکا 40 ميليون بيننده تلويزيوني داشته و 12 هزار نفر هم با حضور در سالن محل برگزاري مسابقه اين ديدار را از نزديک تماشا مي‌کنند، يادآور شد: قطعا همه آرزوي پيروز تيم ايران در اين مسابقه را دارند اما از طرف ديگر ما اميدواريم تيم ايران نمايش خوب و قدرتمندانه‌اي را برابر اين حريف قدرتمند از خود ارائه دهد و نتيجه مناسبي را کسب کند.

وي در مورد دو پيروزي تيم ملي واليبال ايران برابر روسيه هم خاطرنشان کرد: تيم ايران پيش از اين دو بازي، هيچگاه بصورت رسمي برابر روسيه پيروز نشده بود و منهاي موزارسکي همه نفرات مطرح خود را در اختيار داشت. مربي روسيه نيز تدبيري که بايد براي پيروزي تيمش در جريان بازي انجام دهد، را به کار بست و بعد از باخت به ايران نيز آنقدر به او فشار آمده بود که نيم ساعت بعد از پايان مسابقه و درحاليکه چراغ‌هاي سالن خاموش شده بود، در محل برگزاري بازي نشسته بود و فکر مي‌کرد.

رئيس فدراسيون واليبال ايران که ميهمان تلفني برنامه ورزش و مردم صبح روز جمعه بود، صحبت‌هايش در اين خصوص را اينگونه ادامه داد: روس‌ها حتي از 4-5 بازيکن خود در بازي‌هاي خارج از خانه استفاده نکردند تا در خانه امتيازات لازم را بدست آوردند اما در نهايت مقابل ايران دو شکست را متحمل شدند.

وي با بيان اينکه نفرات ايران بازي به بازي بهتر مي‌شوند، تاکيد کرد: تيم آمريکا درحالي به ايران سفر کرده که اختلاف ساعت بسياري را تجربه کردند و در اين شرايط انتظار مي‌رود نفرات ايران عملکرد روانتري در اين بازي داشته باشند و نتيجه خوبي را بدست آورديم.

داورزني در مورد اينکه آيا حريف مستقيم ايران در اين مسابقات لهستان است؟ تصريح کرد: قطعا همينگونه است زيرا اين تيم هفته آينده برابر روسيه به ميدان مي‌رود و بعد از آن بايد با آمريکا روبرو شود. آنها دو بازي هم در ايران برگزار مي‌کنند که همه نتايج اين بازي‌ها در صعود ايران تاثيرگذار است.

وي در ادامه افزود: در اين شرايط طبيعتا انتظار از تيم ملي واليبال ايران کسب 12 تا 14 امتياز در بازي‌هاي خانگي است تا بتوانيم به عنوان تيم دوم گروه راهي مرحله بعد شويم؛ هرچند همه اين مسائل به عملکرد خوب بازيکنان به ميدان بازي برمي‌گردد.

رئيس فدراسيون واليبال ايران در پايان با بيان اينکه اميدوار است تيم ملي واليبال کشورمان امشب بتواند دل مردم را شاد کند، گفت: بازي‌هاي‌ اين گروه چه داخل و چه خارج از خانه مهم است اما سرنوشت صعودمان به مرحله بعدي ليگ جهاني واليبال دست خودمان است. در اين شرايط اعضاي کادرفني و بازيکنان تيم بايد بيشتر تلاش کنند تا بيشترين امتيازها را در ديدارهاي خانگي بدست آورده و شانس صعود به مرحله بعدي را بيشتر کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبهبرچسب:, ] [ 20:43 ] [ سروش هاشمي ]
[ ]